Friday, November 14, 2014

Baking pasties & Blizzard f-cked up

Rania posted a recipe of a bread that seems fantastic. I get a home-feeling just by looking at it.
It may also be because Rania knows how to capture a feeling in a picture. ;D

I dont have the ingredients for this bread at home, so I'll try it later, but it got me thinking of the pasties (piroger in swedish) me and my sister baked this week. 
Yay! I actually did something else that just play WoW. (It goes in periods, no worries.)


This is just half of them.
Cheese on top is very yummy. ;)


I picked some leaves in october(!) but I dread using Camillas Iphone, damn thing wants to install 100 programs just to transfer ONE picture! Thank god for Sony. "Click and drag" for the win!
(Yes, our table is in dire need of loving caring oils and stuff xD)



Oh yeah, excuse the language, but swearing is really healthy you know. They've researched it and it turn out that swearing and cursing out loud helps with pain - like when you hit your pinky toe! :D
Lol, anyway... 
The EU servers of World of Warcraft have all been working very poorly, or not working at all, ever since the expansion launch. They haven't even told us what the issues are, they just send their "apologies" every 7th hour or so, and "we're working on it". Sigh.
This is truly bad. Many people take a day off or three for the release of games.

But the little time I got to play , with no lag, has been awesome! :D


My garrison, your own home, sort of. ^^
 

The sky is amazing! <3

 



6 comments:

  1. Åh pirogerna ser sjukt goda ut :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det är dem! :P Men det är en sådan grej man inte gör så ofta, jag brukar tröttna efter tag på att det är så brödigt. ^^

      Delete
    2. Jag håller med, brödet är för mycket för mig med. Jag gör oftast piroger utav smördeg av den anledningen, mera luftigt :D

      Delete
  2. Yeah I was swearing under my breath for some of my tatt, I think it helped. Those pastries look yum!

    ReplyDelete
  3. Åh tack för de fina orden! <3 Du får säga till när du gjort brödet :D Piroger är ju asgott! Inte ätit på hundra år, mmmhmm

    Fint med höstlöven runt ljuset, och jag diggar bordet! Men ja det är ju det där med att underhålla trä... Jag måste olja in mina skapelser jag håller på med haha.

    Har expansionen kommit? Ååh... ibland är det jobbigt att ha slutat spela ;)

    Svar: Ja, fjädrar är fantastiskt vackra!! Och älskar boken, men är nästan rädd för att skriva i den haha. Stolen är Antes mamma, jag kommer sakna den haha – den är jättefin och perfekt fotobakgrund! Måste jaga lite egna fina pinnstolar i trä…

    Jag har en filt Och ett täcke nu för tiden haha! Så ja, nog är det vinter nu även om snön håller sig borta :(

    Vi har inte hittat något hus än, och har inte riktigt ekonomin till det än heller – så den här lägenheten blir ett nytt mellanboende, vi kände att det var dags att ha något eget nu. Lägenheten är dock ovanvåningen av ett hus och det är närhet till skog så det är inte fy skam ;)

    ReplyDelete