Thursday, November 6, 2014

Home again, with breakfast

Yum.
It's never good to shop for foods when you're hungry. But atleast I didn't buy any candy!
Good Sandra, good. *Pats herself*
I bought dark chocolate 80%, cream and raspberries - I'm doing a LCHF cake! :) Sugarfree of course.

Before my trip to the shop, I met the psychiatrist. She was very kind and understanding, thank god. I always fear the worst when I meet new people, especially in medical care.
She works with KBT therapy (cGT therapy? Blame google translate) .
We are starting a 5 week program, where we will meet once a week á 45 minutes. She said it would be intense - I believe her! Five more meetings, and then I will feel better?
Hello scepticism... I can't help it. :O
But let's hope it will work wonders!



7 comments:

  1. Perhaps this 5 weeks program is just the start, just to see how you react, what effect it takes...but I understand your skepticism. I hope it will work. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, yeah, maybe it is, so that we continue after those 5 weeks... well, we'll see. :)

      Delete
  2. Oj hoppas verkligen det kommer hjälpa :O jag tror mycket hänger på hur bra psykologen är.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det hoppas och tror jag med. Det kanske är som Lynoire skriver, att det kanske fortsätter efter 5 veckor OM det har hjälpt mig, för 5 besök känns inte så mycket. ^^

      Delete
  3. It is great you have a good psychiatrist! Yay!

    You didn't buy anything that bad! I would have been way worse!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yep! :D
      Haha, I'm usally way worse that that, too. Evul sugar!

      Delete
  4. Svar 1: Tack! Stickat alltså <3 Jag kan bara sticka simpla saker som pannband och halsdukar haha, men ska försöka börja lära mig mer avancerade saker för det är ett riktigt roligt hantverk och så himla fint! Börja du med :D Om vi bodde närmre varandra kunde vi stickat ihop :3

    Haha men du det har jag med ska du veta, men man är ju selektiv med vad man fotograferar/visar upp. Numera tänker jag över nya inköp sjuuukt noga. Det ska vara både praktiskt för livet i skogen, men samtidigt snyggt och bekvämt – gärna gå att kombinera med olika typer av plagg jag redan har hemma (såväl klänning som jeans och haremsbyxor t.ex.). Sedan gillar jag ju dova naturfärger, materialet är viktigt, hur det ser ut och känns. Gav det ens nåt bra svar? :P

    Tröjan är från Zara's herravdelning, köpt för nåt år sen. Halsduken är typ H&M eller något annat basic bara (kanske herr där med..) och ja pannbandet har ja ju gjort själv :) Inte konstiga frågor alls :D bara glad att någon kommenterar och "pratar" med mig här :D

    Svar 2: Ja köket är verkligen ett viktigt rum! Ja visst är det fint?! Det har varit ett gammalt stall så därför bjälken är där från början :)

    ReplyDelete