Sunday, October 27, 2013

Hair & coconut oil

I figured out that my hair wants/needs oil after each wash. Every time! Or else it will just look like damaged fluff. So after I wash it, when it's still wet, I put half a teaspoon of coconut oil in my lengths/tips.
I really have to get my thumb out of my *** and drown my head in olive oil before I go to sleep. It does wonders for your hair. But I'm too lazy at the moment. :P
Oh, and I cut my own hair... again. Apparently it needed that too. Again.
Sis got her hair cut too, finally she got rid of that damaged crap!
Cutting your own hair is easy, just ask youtube. :D Also I'm too lazy to show you Camilla's result for now, so that I'll do tomorrow.

Without oil.
I think that last set of dreads killed my hair a little. I've cut off about 10 cm since then.

 With oil.
Coconut oil. <3

6 comments:

  1. Hur får du urtvättat olivoljan? Jag tycker det är helt omöjligt xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tycker du? :O Jag tvättar som vanligt, jag blev helt chockad första gången jag gjorde så, hur enkelt som helst att tvätta ur ju. :P
      Det kanske var det schampot jag använde just då som var superbra? Kommer inte ihåg. xD

      Delete
  2. Jag älskar ditt "nya" hår.
    Snyggt som fan och passar dig bra.
    Mitt blev en risbuske efter min färgning nu...tur man ska klippa sig.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I do too! Thänx! :D
      Aaw, dränk det i inpackning... eller oljor! ;P

      Delete
  3. Svar: samma här nu, så trist! Nu hoppas jag det grå, trista och blöta ersätts med massa fin, vit och pudrig snö. men det lär aldrig ske här nere i söder :(

    tack!! Den känns väldigt jag :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nä, det är lite tråkigt, snön kommer - men försvinner lika snabbt igen. Nöjer mig lika bra med minusgrader, så att man slipper regnet och kanske får lite sol! :)

      Delete