Monday, November 12, 2012

Beautiful make-up!

Linda Hallberg, a swedish make-up artist did this on her blog:


And I love it! The colors, the feathers <3 

I dont have much make-up in my pretty little Hello Kitty make-up bag, so im thinking of getting more soon. I wanna be able to use colors like this *points up* :D Its like... Northern Lights with black, gothic awesomeness! (With super deluxe spelling!) AJ LAJK ALOT. 
PS. My Hello Kitty make-up bag is'nt only cute, it's black with a "lace"and therefor cewl! ^^


2 comments:

  1. Om man ändå kunde sminka så! Varje gång jag ger mig på ett seriöst sminkförsök ser det ut som att en 5-åring har kladdat i mitt fejs :P

    ReplyDelete
  2. Haha, känner igen det där :P sen är man inte van att se sig själv i så mycket smink, så då är det fel för det xD Men jag har lovat mig själv att bli duktig och van användare av smink! :D *latmask*

    ReplyDelete